Asukas: ”Hei! Soitan täältä osoitteesta x. Mä asun tässä asunnossa B 16. Voisitko antaa B 19 asukkaan puhelinnumeron?”

Mä: ”Me ei valitettavasti anneta kenenkään puhelinnumeroita tai muitakaan tietoja”.

Asukas: ”Mutta mä tartten sen numeron. Sillä muutti just vuokralaiset pois ja mä haluaisin kysyä, että myiskö se sen asunnon mulle. Voisin muuttaa ylöspäin”.

Mä: ”Valitettavasti me emme anna kenenkään yhteystietoja”.

Asukas: ”No miten mä sitten voin kysyä siltä?”

Mä: ”Vaikka laittamalla lapun hänen postilaatikostaan”.nimet%C3%B6n.jpg

Asukas: ”Mutta kun ei se asu siellä!”

Mä: ”Toivottavasti hän siellä sitten joskus kävisi. Me emme anna kenenkään tietoja. Jos joku soittaisi ja kysyisi teidän numeroa, emme antaisi sitäkään. Emme anna kenenkään tietoja”.

Asukas: ”Mun tiedot voi kyllä antaa!”

Mä: ”Me emme anna kenenkään”.

Asukas: ”Mitä mä sitten teen?!?”

Mä: ”Ei taida valitettavasti auttaa muu kuin laittaa viestiä postilaatikosta”.

Me emme voi koskaan tietää, että onko soittaja oikealla asialla… Emme koskaan anna tietoja vaikka kuinka väitettäisiin vastaan.