Eräs rouva soitti hyvin tuohtuneena ja kertoi 5 minuutin tarinan siitä, kuinka hän oli pihallaan nähnyt erään mieshenkilön ulkoiluttavan koiraa. Tässä se lyhennettynä.nimet%C3%B6n.jpg

 

Asukas: ”Mä seurasin koko ajan sitä koiraa ja niin mä sitten näin, kuinka se nosti jalkaansa seinän vierssä ja mä huusin kovaa, että ei saa siihen pissata! Se mies ei mitään sanonut. Niin töykeää toimintaa! Nyt pitäisi saada tänne jotkut kieltokyltit, että ei saa koiria ulkoiluttaa tässä kohtaa pihaa. Mä niin hermostuin! Myöhemmin mä tajusin, että se mies ois voinut vaikka sen koiran usuttaa mun kimppuun! En mä sitä sillon tajunnut, vaikka on mua koira purrut ennen. Mutta jos se olis sen tehnyt, olisin voinut sille kertoa, että mä oon puhunut rikospoliisin kanssa ja oon saanut siltä hyvät vinkit!”

Mä: ”Okei, mä voin kysyä isännöitsijältä, voisiko siihen kohtaan saada niitä kieltokylttejä. Ne ei välttämättä auta, kun ei kaikki ihmiset niistä kielloista välitä.”

Asukas: ”No niinhän se on! Mutta en mäkään aina viitti täällä olla kieltämässä.”