Asukas otti yhteyttä, koska hän halusi saada autopaikan. Kerroin hänelle, että kuinka paljon autohallipaikka maksaa kuukaudessa.

Asukas: ”Siis ei mä haluan sen paikan vaan yhdeksi yöksi.”

Mä: ”Valitettavasti se ei ole mahdollista. Autopaikat annetaan kuukaudeksi kerrallaan ja niistä pitää maksaa se kuukausihinta.”

Asukas: ”En mä sitä tartte kuin yhdeksi yöksi. Me tullaan lentokentältä autolla ja lähdetään seuraavana päivänä maalle. Me tarvitaan se vaan yhdeksi yöksi.”

Mä: ”Valitettavasti se ei onnistu. Paikat annetaan kuukaudeksi kerrallaan ja ne maksavat. Eikä autohalliin pääse ellei hae meidän toimistolta kulkulätkää. Autopaikasta tehdään silloin sopimus ja paikasta pitää maksaa vähintään kuukauden ajan.”

Asukas: ”Eikä. Siis aina ennenkin on saanut päiväksi. Vähän niin kuin vieraspaikka. Ei sitä autoa viitti kadulle jättää yöksi sillä seudulla.”

Mä: ”Valitettavasti ei ole muuta mahdollisuutta kuin ottaa se kuukaudeksi. Mutta te ette sitten ota sitä ollenkaan?”nimet%C3%B6n.jpg

Asukas: ”Siis kun mä tarviin sen vaan päiväksi.”

Mä: ”Joo-o, mutta valitettavasti se ei onnistu kuin ottaa kuukaudeksi. Eli ette sitten varmaan ota sitä?”

Asukas: ”Siis mä haluan sen päiväksi.”

Mä: ”Mutta se ei onnistu ollenkaan, joten jätetään sitten varmaan nyt paikan ottamatta?”

Asukas: ”Mutta kun ennenkin on saanut. Mihin tää puhelu nyt oikein meni?”

Mä: ”Tää puhelu tuli huoltoyhtiöön, me jaetaan nämä paikat eikä niitä saa noin lyhyeksi ajaksi.”

Asukas: ”Mutta kun tarviin vaan päiväksi.”

Mä: ”Valitettavasti se ei onnistu.”

Asukas: ”No sit mun pitää varmaan nukkua autossa yö, ettei kukaan tee autolle mitään!”

Mä: ”Teidän pitää tehdä niin, jos siltä tuntuu. Mä en nyt valitettavasti pysty auttamaan, koska emme voi antaa paikan kuin kuukaudeksi kerrallaan.”

Asukas: ”Mutta kun ennenkin on saanut…”

Ja puhelu jatkui samaa rataa lähes 5 minuuttia! En saanut millään puhelua päätettyä, vaikka kuinka yritin. Ei auttanut kuin jankuttaa samaa, kunnes asukas luovutti.