Asukas: ”Hei! Mä asun täällä osoitteessa x. Mä asun ensimmäisessä kerroksessa muutaman metrin korkeudessa. Mä kasvatan parvekkeella tomaatteja. Viime aikoina rotat ovat käyneet syömässä mun tomaatteja! Niille kelpaa vaan kypsät tomaatit, vihreitä ne ei syö ollenkaan. Ne liikkuu öisin. Ne pitää heti myrkyttää, jotta ne jättää mun tomaatit rauhaan! En enää jaksa valvoa öitä vahtimassa.”

Mä: ”Rotathan tulevat kaiken syötävän perässä…”nimet%C3%B6n.jpg

Asukas: ”Mä oon kasvattanut noita tomaatteja 15 vuotta eikä ne ole koskaan ennen niitä syöneet! Eilenkin mä näin tosi ison rotan. Ne on pakko myrkyttää!”

Mä: ”Mä otan yhteyttä isännöitsijään, niin selvitetään, mitä voidaan tehdä.

Enkä olisi kyllä koskaan uskonut, mutta isännöitsijä antoi luvan tilata myrkytyksen. Olin ihan varma, että isännöitsijä olisi vaan todennut, että asukkaan pitää lopettaa tomaattien kasvatus parvekkeella. Toivottavasti nyt naisen tomaatit saa sitten olla rauhassa.