Asukas: ”Moi! Mulla toi imuri hajosi ja kävin nyt ostamassa uuden. Minne sen vanhan voi laittaa? Voinko viedä sen tonne jätehuoneeseen?”

Mä: ”Valitettavasti sitä ei voi sinne viedä, sillä se on ongelmajätettä.”

Asukas: ”No minne mä sen sit vien?!”

Mä: ”Sorttiasemalle, siellä ne ottavat ongelmajätettä vastaan.”nimet%C3%B6n.jpg

Asukas: ”Missä sellainen on?!”

Mä: ”Ainakin paikoissa x ja x.”

Asukas: ”No millä mä nyt sinne pääsen?! Autoton ihminen!!”

Mä: ”No varmaan bussilla tai sitten pyydät jotain ystävää viemään.”

Asukas: ”Siis enkö mä nyt voisi vaan jättää sitä imuria tonne jätehuoneeseen?”

Mä: ”Ei se kyllä onnistu. Jos te jätätte sen sinne, huoltomies joutuu viemään sen ja siitä tulee kallis lasku teidän maksettavaksi.”

Asukas: ”No tästä nyt todellakin tuli sitten ONGELMAjätettä!!”