Asukas: ”Moi! Mä soittelen tästä osoitteesta x, kun tota viime syksynä meillä oli toi kylpyhuoneremontti. Niin tota nyt kun tuli toi kysely siitä, että maksaako sen yhtiövastikkeen mukana vai kerralla niin tota siihen liittyen nyt soitan.”

Mä: ”Me ei valitettavasti hoideta maksuliikennettä, sen hoitaa isännöitsijä. Siinä kyselyssä varmaan lukee sen isännöitsijätoimiston tiedot?”

Asukas: ”Ööö, joo? Enks mä nyt soittanut sinne?”

Mä: ”Et, tää tuli nyt kiinteistöhuoltoon. Voin kyllä antaa teille numeron sinne, jos teillä ei oo sitä.”

Asukas: ”Aa, siis onks se tää isännöitsijätoimisto x, minne mun pitää soittaa? Se tässä lukeekin, että sinne pitää ilmoittaa.” nimet%C3%B6n-normal.jpg

Mä: ”Joo, se tosiaan on oikea paikka.”

Asukas: ”Niin mä äsken kyl soitin sinne, mut siellä kuulu vaan outoa tuuttausta niin soitin sit teille.”

Mä: ”Okei, kannattaa vaan soittaa sinne uudestaan, sillä he hoitavat nämä maksuasiat.”

Asukas: ”Aa, joo, osaat sä sit sanoa noista vastikkeista?”

Mä: ”En osaa, isännöitsijä hoitaa kaiken maksuliikenteen.”

En voi ymmärtää. Eikä ole ensimmäinen kerta, kun asukkaille lähetään joku tiedote, missä on isännöitsijätoimiston yhteystiedot ja silti he soittavat tänne. Kaksi eri firmaa, miten se voi olla niin vaikea ymmärtää? Niissä tiedotteissa on ihan tarkoituksella sen firman yhteystiedot, mihin tulee ottaa yhteyttä.