Oon ennenkin kirjoittanut siitä, että asukkaat yrittävät pokkana valehdella siitä, milloin he ovat aiemmin soittaneet jostain asiasta. Nyt tuli kyllä paras yritys.

Asukas: ”Moi! Soittelen täältä osoitteesta x. Mä soitin jo viikko sitten tästä asiasta x eikä mitään ole tapahtunut.”

Mä avaan järjestelmän ja katson tiedot.

Mä: ”Niin täällä meidän tiedoissa lukee, että olette soittaneet toissapäivänä klo 9.25.”

Asukas: ”Ei, ei, vaan siitä on jo viikko.”22.jpg

Mä: ”Se ei kyllä ole mahdollista. Me kirjaamme kaikki soitot tänne järjestelmään heti soittohetkellä ja tässä kyllä näkyy, että soitosta on kaksi vuorokautta. Tämä teidän ilmoittama asia on ilmoitettu huoltomiehelle ja se hoidetaan kyllä kuntoon, kun huoltomies ehtii. Kaikki työt hoidetaan ilmoitusjärjestyksessä.”

Asukas: ”Siitä mun soitosta on kyllä viikko aikaa. Teidän järjestelmän päivittymisessä menee varmaan pari päivää ennen kuin ne tiedot siellä näkyy.”

Mä: ”Ne kyllä näkyvät siellä sillä sekunnilla, kun ne sinne laitetaan. Tässä ei ole mitään viivästystä, joten soitosta on kyllä oikeasti kaksi vuorokautta.”

Haluatko vielä väitellä? Kaikkea sitä pitääkin yrittää. Harmi homma vaan, että ei taaskaan tämä kusetusyritys mennyt läpi. Niin eikä tämä huoltopyyntö ollut mitenkään kiireellinen…