Asukas soitti todella kiukkuisena ja ilmoitti, että hänen naapurinsa naarmuttaa hänen autoaan parkkipaikalla.

Asukas: ”Naapuri ajaa ihan parkkiruudun viivan päälle eli liian lähelle mun autoa ja tekee naarmuja mun auton oveen.”

Mä: ”Oletko siis nähnyt, että hän on naarmuttanut sun autoa?”

Asukas: ”En! Mutta mä ajan autoa vain noin kerran viikossa, joten mä tiedän, että naarmuttaja on naapuri! Sen autopaikka pitää irtisanoa HETI!”nimet%C3%B6n.jpg

Mä: ”Jos sä et ole nähnyt sellaista eikä mekään olla mitään nähty, emme voi alkaa häntä syyttämään mistään. Teidän kannattaisi mennä juttelemaan hänelle, jotta asiaan tulisi ratkaisu. Me emme voi häntä syyttää mistään emmekä voi irtisanoa hänen autopaikkaansa.”

Asukas: ”Mutta se on se naapuri!”

Mä: ”Mutta ymmärrät varmasti, että me emme ole nähneet mitään, joten emme voi häntä syyttää myöskään mistään? Jos vaan menisit hänelle juttelemaan tai sitten voisit itse vaihtaa autopaikkaa?”

Asukas: ”Taaskaan te ette tee mitään!”

Jankuttamisen jälkeen asukas löi luurin korvaan.