Tässä työssä tulee vastattua kymmeniin puheluihin ja sähköposteihin päivässä. Mun muisti on sen verran huono, että suurin osa jutuista ei kyllä jää mieleen. En tosiaan muista jokaista henkilöä, jonka kanssa olen ollut yhteydessä. Onkin aina mielenkiintoista, kun joku asukas soittaa hyvin tuttavallisesti.

Soittaja: ”Pirkko tässä terve! Soitin tossa aamulla niin tosiaan tämä vika onkin sitten jatkunut ja se on sellainen, että ei siihen nyt kyllä mun tekemät jutut auta jne…”

Ja mä mietin mielessäni, mistä ihmeen asiasta on kyse ja mistä tämä tyyppi oikein soittaa. Pakko on aina sanoa soittajalle, kun se lopettaa juttunsa, että nyt en kyllä tiedä yhtään, mistä te puhutte. Pyydän soittajaa kertomaan alkuun osoitteen ja aloittamaan juttunsa alusta, sillä mä en tiedä, mistä on kyse. Meitäkin on toimistolla useampi töissä, joten voi hyvinkin olla, että en ole itse edes soittajan kanssa puhunut aiemmin vaan se onkin ollut joku kollegoistani.

Pahoittelut, mutta en vaan pysty muistamaan jokaista Pirkkoa ja Seppoa, joka tänne soittaa.