Soittaja oli käynyt ostoksilla liikekiinteistön ruokakaupassa. Liikekiinteistö on meillä huollossa.

Soittaja: ”Mä kävin eilen kaupassa ihan niin kuin ennenkin ja jätin auton kaupan eteen. Kun tulin takaisin autolle, olinkin saanut sakot, vaikka mulla on invalupa!! Eihän niin voi tehdä!! Mä kävin poliisillakin keskustelemassa näistä sakoista ja asia on tulossa eduskunnan käsittelyyn. Ei mua voi sakottaa!!”

Mä: ”Olitteko siis jättänyt autonne invapaikalle?”222.jpg

Soittaja: ”En vaan kaupan eteen! Oon sopinut kauppiaan kanssa, että voin jättää auton oven eteen. Invapaikka oli varattu ja nyt mä sain sakot oven edestä!! Ei niitä pysäköinninvalvonnan kylttejä kukaan huomaa!! Teidän olisi pitänyt ilmoittaa mulle, että siellä on aloitettu sakottamaan!!”

Kuuntelin tätä raivoamista yli 10 minuutin ajan. Lempikohtani oli ehdottomasti se, että mun olisi pitänyt informoida tätä kaupassa kävijää siitä, että paikassa on aloitettu sakotus. Helppo hommahan se olisi. Mä tiedänkin jokaisen mahdollisen asiakkaan, joka saattaa siinä kaupassa käydä. Hieno idea.