Asukas: ”Kuka täällä oikein on pessyt rappukäytäviä?! Mikä siivooja täällä on ollut siivoomassa?!”

Mä: ”Mistä te siis soitatte?”

Asukas: ”Täältä osoitteesta x. Ihan järkyttävä haju on rappukäytävässä!! Mitä litkuja ne oikein siellä käyttää? Saatanan ulkomaalainen siivooja!! Mä saan astmakohtauksen!! Ei täällä voi hengittää!!”

Mä: ”En osaa sanoa, mitä ainetta on käytetty, mutta jos on jotain siivousta tehty, kyllä se haju siitä nopeasti hälvenee”.3.jpg

Asukas: ”No ei saatana hälvene! Mä en saa henkeen!!”

Mä: ”Okei, voithan tietenkin olla yhteydessä siivousliikkeeseen. Sieltä voi kysellä pesuaineista tai sitten isännöitsijältä, joka tekee siivoussopimukset. Mä en osaa valitettavasti auttaa.”

Olipa taas mukava tyyppi. Miten asiaan liittyi se, että siivooja oli ulkomaalainen? En edes halua tietää.