Soittaja: ”Moi! Mä kävin eilen illalla tossa kaupassa x ostamassa ruokaa. Siinä on se parkkihalli x ja te ilmeisesti sitä huollatte?”

Mä: ”Joo, kyllä. Se on meillä huollossa.”

Soittaja: ”Kun siinä kävi niin, että en oo koskaan ennen käynyt siellä autolla ja nyt sitten menin ekaa kertaa ja kävin vaan nopeesti ostamassa ruokaa. Sit mä tulin takaisin autolle ja yritin mennä maksamaan siitä parkkipaikasta, mutta en löytänyt maksupaikkaa mistään. Kysyin yhdeltä naiselta, missä voi maksaa, mutta hän ei tiennyt, kun sillä on kuulemma joku kuukausimaksu ja oma paikka. Se sitten sano mulle, että voisin ajaa takaisin sitä reittiä, mistä tulin”.

Mä: ”Joo…”nimet%C3%B6n.jpg

Soittaja: ”Ja sit mä menin sieltä pois, mutta ei sielläkään ollut maksupaikkaa. Mä en sitten maksanut minnekään siitä pysäköinnistä. Mä olin siellä 20 minuuttia. Minne mä voisin maksaa siitä pysäköinnistä?”

Mä: ”Te siis pääsitte ulos maksamatta mitään?”

Soittaja: ”Joo, en oo maksanut mitään”.

Mä: ”No siinä tapauksessa ei teidän tarvitse enää mitään maksaa. En tiedä yhtään, miten se maksu toimisi näin jälkikäteen."