Naishenkilö soitti ja ilmoitti, että hissi on rikki.

Mä: ”Mistä osoitteesta soitat?”

Soittaja: ”Osoitteesta x.”

Mä: ”Okei, se ei ole meillä huollossa, joten en valitettavasti voi auttaa.”

Soittaja: ”Onhan!”

Mä: ”Ei se ole koskaan ollut. Kannattaa katsoa ilmoitustaululta, mikä firma sitä taloa huoltaa.”

Soittaja: ”Kyllä tää on teillä huollossa.”

Mä: ”Ei se kyllä ole. Ilmoitustaululla pitäisi lukea, mikä firma sitä hoitaa.”

Soittaja: ”Aha.”nimet%C3%B6n.jpg

Puhelu päättyi kunnes muutaman minuutin päästä sama tyyppi soitti taas.

Soittaja: ”Ei täällä lue, kuka tätä talo huoltaa!!”

Mä: ”Okei, oiskohan siellä isännöintitoimiston tietoja niin he voisivat auttaa?”

Soittaja: ”Siis miten sä et voi tietää, kuka tätä huoltaa?!?”

Mä: ”Koska talo ei ole meillä huollossa, en tiedä siitä yhtään mitään.”

Soittaja: ”Kai sä nyt tiedät, mitä huoltoyhtiöitä on tällä alueella.”

Mä: ”Huoltoyhtiöitä on satoja, joten en osaa sanoa.”

Soittaja: ”No vai niin!!”

Ei helvetti.