Nyt tuli kyllä hauskin soitto vähään aikaan. Asukas halusi tehdä vikailmoituksen, mutta hän ei muistanut osoitettaan. Hän muisti kyllä kaupungin osan, missä hän asuu. Valitettavasti tässä kaupungin osassa meillä on todella useita kohteita, joten en sen perusteella voinut yhtään päätellä, missä asukas asuu. Keskustelu jankkasi samaa kaavaa:

Englantia puhuva asukas: ”Se on sellainen valkoinen talo, 7 kerrosta kaupunginosassa x.”

Mä: ”Meillä on siellä useita kohteita, joten en osaa yhtään sanoa, mistä osoitteesta on kyse.”

Asukas: ”Siis valkoinen talo, missä on 7 kerrosta.”

Mä: ”Mä en valitettavasti yhtään tiedä, miltä talot näyttävät. Niitä kohteita on niin monta. Me kyllä tarvitaan tietoihin se osoite.”

Asukas: ”En mä muista sitä. Mutta sellainen valkoinen talo, missä on 7 kerrosta.”nimet%C3%B6n.jpg

Mä: ”En millään voi tietää ton perusteella sitä taloa. Voisitko tarkistaa sen jostain?”

Asukas: ”Mä olen nyt töissä enkä muista sitä. Mutta kun se on siellä kaupunginosassa x, valkoinen talo.”

Mä: ”Jos tarkistat sen osoitteen, kun pääset kotiin niin voimme ottaa ilmoituksen?”

Asukas: ”Okei.”

Meillä on huollossa niin paljon kohteita, että en kyllä tiedä yhtään, mikä talo on minkäkin värinen ja montako kerrosta siinä on. Muutenkin kuulosti tämä juttu niin epäilyttävältä, että kaikki asukkaan tiedot pitää kyllä tarkistaa talokirjoilta, jos hän soittaa uudestaan.