Nainen soittaa: ”Huomenta (klo 11.20), oon eilen nauttinut vähän alkoholia. Mä en tiedä yhtään, mitä eilen on tapahtunut. Ai kauheeta. Tiedätkö yhtään, mitä mä oon tehnyt tai missä mä oon ollut? Tässä mä nyt kotona oon”

Mä: ”En kyllä yhtään osaa sanoa”

Nainen: ” Ai kauheeta, tässä mä nyt kotona pyörin.”

Mä: ”Mä en kyllä oikein ymmärrä, miten mä voisin tietää, mitä te ootte tehnyt tai missä te ootte olleet”

Nainen: ”Mä asun tässä **** (meidän huoltama yhtiö) ja mulla on tää lappu, missä lukee **** (meidän firman nimi)”

Mä: ”Aa, okei. Teillä on siis ovenavausmaksu?”

Nainen: ”Joo, eiliseltä. Klo 23.45. Ai kauheeta.”

Mä: ”Mä voin yhdistää huoltomiehelle, joka on eilen teille avannut oven. Hän osaa varmaan kertoa, mitä te ootte eilen sanoneet, jos ootte jotain hänelle jutellut”

Nainen: ”Kiitos”

33-normal.jpg

Ja puhelu lähti eteenpäin :D Mä kuolen nauruun! Seuraavaks oli pakko soittaa heti huoltomiehelle, mitä nainen olikaan sanonut. Nainen oli kysynyt, mitä oli tapahtunut. No ei ollut mennyt ihan putkeen tämä ”nautin vähän alkoholia”. Asukas oli löytynyt pihalta aivan sekaisin yöpuvussa. Poliisit oli soittaneet huoltomiehelle ja oli pyytäneet ovenavausta. Huoltomies oli sitten saattanut naisen kotiin poliisien kanssa. Kun huoltomies kertoi, että naisella oli liköörit mekolla, nainen sanoi, ettei halua enää kuulla enempää. Hänellä on nyt ainakin 2 kk morkkis. Hän pyyteli anteeksi, mutta huoltomies sanoi, että on se pahempaakin nähnyt. Lopuksi nainen kysyi vielä sen tärkeimmän kysymyksen: ”Ei kai naapurit nähneet?” :D