Asukas: ”Moi, soitan täältä osoitteesta x. Mä oon vaihtanut mun sukunimen, joten nyt pitäis saada uusi nimikyltti postilaatikkoon.”

Mä: ”Okei, mä tilaan teidän nimellänne uuden nimikyltin. Kunhan me saadaan se, käydään se vaihtamassa.”

Asukas: ”Okei, mä vaihdoinkin jo ulko-oveen itse nimen. Se oli helppo vaihtaa. Ostin rautakaupasta kirjaimet. Ne oli euron kappale. Antaako huoltomies niistä sitten rahat mulle?”2.jpg

Mä: ”Totaa… Huoltomies aina vaihtaa kyllä nimet pyynnöstä. Hänellä on kirjaimia valmiina, joten me ei voida antaa rahoja takaisin, jos asukas on itse ostanut kirjaimet. Niitä ei siis tarvitse itse ostaa.”

Asukas: ”Okei, no mulle tuli sit 9 euroa tappiota, mutta ok.”

Mistä asukas oli saanut päähänsä ostaa itse kirjaimet? En voi ymmärtää. Ensimmäinen kerta, kun kuulen tällaista. En voi kuin ihmetellä.