Asukas: ”Hei! Mä soittelen täältä osoitteesta x ja tässä mun ikkunan alapuolella olevan tien hiekat jätettiin taas hoitamatta! Nyt täällä kävi 4 isoa autoa ja silti ne ei hoitaneet tota työtä loppuun asti!!”

Mä: ”Niin siis onko nyt kyse alueesta, joka kuuluu kaupungille?”

Asukas: ”Juu, kyllä. He sen myös hiekoittivat talvella.”

Mä: ”No sille me emme kyllä voi mitään, jos kaupunki ei ole vielä poistanut kaikkia hiekkoja. Me emme voi niitä putsata. Voitte tietysti antaa palautteen kaupungille asiasta. Me emme tiedä heidän aikatauluja tms.”

Asukas: ”Mutta eikö huoltomies soita sinne?!”

Mä: ”Meillä ei se22.jpgllaiseen riitä aika. Jos me soittaisimme jokaisesta kaupungin alueesta, me emme ehtisi muuta tekemään. Te voitte itse antaa palautteen.”

Asukas: ”No kun ne kävi eilenkin ja silloin ne ei päässeet siivoamaan, kun tossa on noita saatanan autoja!! Eikä ne edes ole meidän talosta!! Mun ikkunan alla ne on parkissa ja tiellä! Saatanan autot!! Täällä on niin kauhea pöly nyt, se menee kahdessa metrissä jo!”

Mä: ”Niin, nyt on paljon katupölyä joka paikassa.”

Asukas: ”Kun sitä on vaikea hengittää!!”

Mä: ”Hm…”

Asukas: ”Eikö se huoltomies soita sinne kaupungille??!”

Mä: ”Ei kyllä valitettavasti. Me emme voi vaikuttaa kaupungin aikatauluihin. Voitte tietenkin itse soittaa sinne.”

Asukas: ”No niin, no anna mulle numero sinne.”

Kiitos taas tästä raivaripuhelusta. Sehän on tietysti meidän vika, jos kaupunki ei saa putsattua katuja ”saatanan” autojen takia. Ja me tietysti hoidamme kaupunginkin alueet. Niin varmaan.