Henkilö soitti ja ilmoitti, että pysäköintihallissa ei toimi rahastinkone. Kerroin hänelle, että ilmoitan vian huoltomiehelle ja toinen rahastinkone löytyy kerrosta ylempänä.

Henkilö: ”No mitä jos mä nyt saan sakot? Mulla on hirveä kiire!! En mä ehdi sinne mennä!!”

Mä: ”Jos te saatte sakot, te joudutte maksamaan ne. Sen takia siellä on kaksi konetta, jotta toinen toimii aina. Teidän pitää mennä maksamaan sinne pysäköinti.” 2.jpg

Henkilö: ”Eihän tää näin voi mennä!! Mulla on kiire!! Ei oo mun vika, että se on rikki!!”

Mä: ”No se on varmaan sitten mun vika. Joka tapauksessa, jos te ette maksa ja saatte sakot, te joudutte maksamaan ne sakot. Teidän pitää mennä vain yksi kerros ylöspäin.”

Henkilö: ”En mä ehdi!! Kiitos vaan tästä huonosta asiakaspalvelusta!!”

Mä: ”Ole hyvä ja kiitos soitosta!”

Joka kerta, jos toisessa koneessa on vikaa, ihmiset olettavat, että heidän ei tarvitse maksaa mitään. Sori, ei onnistu eikä huutaminen auta myöskään. Elämä on rankkaa, mutta pitää vaan jaksaa mennä toiseen kerrokseen. Välillä koneet hajoaa, me emme voi sille mitään.