Osa asukkaista ei selvästi luota sähköpostin toimivuuteen. Välillä aamuisin heti puhelinlinjan auettua tulee soittoja, kun asukkaat kysyvät, onko heidän viestinsä tullut perille. Ei siihen voi muuta todeta kuin että aloitin työt minuutti sitten enkä ole ehtinyt kaikkia viestejä lukea. Kyllähän ne viestit 99 % varmuudella lopulta löytyvät. nimet%C3%B6n.jpg

Välillä tulee myös hauskoja puheluita, kun asukas soittaa ja kysyy, onko viesti tullut perille. Kun tarkastelen asiaa, pystyn kertomaan, että on tullut ja olen vastannut siihen. Asukas: ”Voi että, enpä olekaan itse vielä avannut tietokonetta! Pitääpä katsoa!” Ihmiset siis soittavat tänne ennen kuin edes tarkistavat omaa sähköpostiaan… No jos se tuntuu helpommalta vaihtoehdolta, samapa tuo.

Yksikin asukas tarkisti taas puhelimitse, oliko viesti tullut perille. Kerroin, että on ja viestiin on vastattu, että viesti on mennyt huoltomiehelle. Asukas oli innoissaan. Hän ei ollut varma, että luemmeko joka päivä sähköpostia vai vaan yhtenä päivänä viikossa. Mitä? En viitsinyt kysyä asiasta enempää. Kyllä me sitä luetaan koko ajan, mitä hyötyä siitä muuten olisi? Onko olemassa firmoja, jotka lukevat sähköpostit kerran viikossa?