Asukas: ”Moi! Mulla on nyt vähän outo kysymys, mutta voisiko olla mahdollista, että huoltomies olisi voinut ottaa vahingossa mun Crocsin?”

 

Mä: ”Öööh… Siis miten niin?” nimet%C3%B6n.jpg

 

Asukas: ”Mä oon tässä nyt viikon ihmetellyt, kun mun toinen aito musta Crocsi on vaihtunut mustaan feikki-Crocsiin. Mä oon kysynyt kaikilta mun kavereilta, ketä on käynyt täällä kylässä, mutta ei sitä oo niillä kenelläkään. Tuli vaan mieleen, että viime viikolla huoltomies kävi täällä tekemässä huoltotyötä niin oisko se voinut vahingossa ottaa mun Crocsin? Käyttääkö se Crocseja?”

 

Mä: ”En oo yhtään varma, mitä kenkiä niillä on jalassa. Mistä osoitteesta sä soitat? Mä voin kääntää puhelun sille huoltomiehelle, joka on käynyt sun asunnossa.”

 

Osoitteen saamisen jälkeen puhelu lähti eteenpäin ja selvisi, että totta tosiaan huoltomies oli viikon kävellyt eri pari kengissä. Toinen oli aito Crocsi ja toinen tällainen feikki-Crocsi. Pitäisikö huolestua siitä, että nämä feikkiversiot ovat ihan yhtä hyviä kuin aidot? Vai siitä, että huoltomies ei huomannut kävelevänsä eri pari kengillä?