Asukas: ”Moi! Mä soittelen täältä xxx –osoitteesta. Tässä meidän pihalla on noi pari penkkiä. Toi yks on siirretty toiseen päähän taloa.”

Mä: ”Niin…?”

nimet%C3%B6n-normal.jpg

Asukas: ”Niin että voiko se huoltomies tulla nyt siirtämään sen ton toisen viereen? Kun sen pitää olla tossa A-rapun päässä.”

Mä: ”Joo, siis tietysti me se voidaan siirtää, mutta voi olla, että joku muu asukas on sen sinne siirtänyt ja se siirtää sen uudestaan sen jälkeen, kun huoltomies on sen siirtänyt.”

Asukas: ”No kyllä sen paikka nyt on tuolla toisessa päässä, joten sinne se pitää siirtää. Sitä varten mä soitin.”

Mä: ”Joo, ilmoitan huoltomiehelle.”

 

Siis mitääää? Ja jos mua nyt ottais päähän joku penkki, mikä on väärässä kohdassa, kyllä mä sen ihan itse kävisin siirtämässä enkä soittaisi huoltoon! Hahahah.