Soittaja: ”Mä soitan täältä osoitteesta x. Ollaan tultu Tukholmasta pojallemme kylään ja ollaan kyllä AIVAN järkyttyneitä tästä paikasta. Poika maksaa aivan kamalaa vuokraa ja täällä ei hoideta mitään kuntoon!!”

Mä: ”Kertokaa vaan, mikä on vikana niin me kyllä hoidamme.”

Soittaja: ”No ensinnäkin tuolla parkkipaikalla on hylättyjä autoja! Ei ole edes kilpiä! Ettekö mieti yhtään, miltä täällä näyttää, jos jätetään autoja minne sattuu! Ihan romuttamolta näyttää täällä!”

Mä: ”Missäpäin ne autot siis ovat? Osaatko sanoa autopaikkoja? Huoltomies tulee tarkistamaan.”

Soittaja: ”No tuolla talon päässä niitä on! Kyllä ne sieltä sitten löytyy. Ja toinen asia on se, että tuolla pihalla on yhdestä kohtaa aita rikki! Se on aivan hävyttömän näköinen. Siihen voi sitä paitsi joku loukata itsensä!!”

Mä: ”Okei, missä tällainen aita siis on?”

Soittaja: ”No tuolla lähellä parkkipaikkoja, kyllä sen sieltä huomaa sitten! On tää kamalaa, kun poika maksaa hirveetä vuokraa eikä asioita hoideta!”

Mä: ”Mä kyllä ilmoitan heti nämä asiat huoltomiehelle niin käydään tarkistamassa ja hoidetaan asiat kuntoon.”

Soittaja: ”Ei tällaista voi hyväksyä. Mä soitan tästä lehteen ja tästä tulee lehtijuttu! Näin huonosti hoidetaan asiat! Kuule kohta ootte lehdessä!”

Mä: ”Ilman muuta kannattaa soittaa. On se aina kiva päästä lehteen. Mä ilmoitan huoltomiehelle näistä asioista. Kiitos hei.”

 nimet%C3%B6n-normal.jpg

Kun juttua alettiin selvittämään, kävi ilmi, että autot sekä rikkinäinen aita kuuluvat toiselle taloyhtiölle. Isännöitsijäkin oli ottanut toiseen yhtiöön yhteyttä aidasta, mutta he eivät ole sille vielä mitään tehneet. Huoltomies kävi ystävällisesti kertomassa asian myös pojan äidille. En muuten koskaan päässyt sinne lehteen, voi harmi.